Veelgestelde vragen over vloeren

Regelmatig krijgen we verschillende soorten vragen over onze vloeren of onze service. We hebben al een hele handige FAQ met veelgestelde vragen over vloeren op de website staan, maar voor het gemak behandelen we de meest gestelde vragen ook nog even in deze blog! Mocht je dus met vragen zitten, lees dan deze blog of raadpleeg onze FAQ!

Veelgestelde vragen over betalen

Een vloer online kopen is natuurlijk best een beetje gek. Hoe weet je dat het goed gaat? En als de vloer niet bevalt, wat dan? We zetten enkele veelgestelde vragen over vloeren, bestellen en betalen hieronder op een rijtje!

1. Kan ik achteraf betalen voor mijn nieuwe vloer? Dat kan wel, hoor! Mocht je het toch niet helemaal vertrouwen, kies dan voor deze optie. Zo ontvang je eerst de vloer thuis en mag je daarna betalen. Zo kan er niks mis gaan! Achteraf betalen doen wij met Afterpay.

2. Is online bestellen wel veilig? De online kassa waarmee wij werken heet Mollie. Mollie is een hele bekende online kassa, je hebt dit vast wel eens tussen de afschrijvingen op je betaalrekening zien staan. Geheel veilig om mee te betalen!

3. Welke betaalmogelijkheden zijn er? Naast achteraf betalen met Afterpay kun je bij ons de vloer afrekenen via iDeal, een creditcard of een overboeking.

Veelgestelde vragen over bestellen

1. Wat zijn de verzendkosten of transportkosten? De verzendkosten bedragen € 49,50, tenzij je voor meer dan € 395,- bestelt. Woon je in het postcodegebied 1000 t/m 1018? Dan zijn we helaas genoodzaakt om € 42,50 extra bezorgkosten in rekening te brengen.

2. Bezorgen jullie ook in België? Dat kan zeker, maar dan brengen we € 49,50 extra transportkosten in rekening.

3. Wat is de levertijd van een vloer? Als je op werkdagen voor 13:00 bestelt, kunnen we je vloer de volgende werkdag leveren. De betaling dient dan al wel binnen te zijn. Na bestelling ontvang je per mail een bevestiging waar alle informatie in staat.

Veelgestelde vragen over garantie en retourneren

Je hebt een vloer besteld, maar het is toch niet helemaal wat je ervan had verwacht. Of de vloer ligt er enkele weken of maanden in, maar ineens zie je dat er iets niet klopt. Misschien een beschadiging of een vlek. Wat zijn dan de mogelijkheden?

1. Geven jullie garantie op vloeren? De garantie verschilt per vloer. De garantieperiode wordt vermeld bij het product zelf. Waar wij exact garantie op geven, kun je vinden bij de veelgestelde vragen onder het kopje ‘Garanties & reparaties’.

2. Hoe kan ik een vloer retourneren? Binnen 14 dagen kun je zonder opgaaf van reden retourneren. Het artikel, de vloer, moet onbeschadigd zijn, ongemonteerd en in de originele verpakking zitten. Hiervoor moet je een formulier invullen. Je kunt vervolgens zelf het artikel terugbrengen, laten versturen door een transporteur naar keuze (verzendkosten voor eigen rekening) of laten ophalen door onze transportservice. Bekijk voor de precieze details bij onze veelgestelde vragen onder het kopje ‘Retourneren’.